Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przy składaniu zamówienia w celu jego realizacji.

----------------

OLDSCHOOL WERONIKA KORBAL z siedzibą w Szczecinie, Ks.Bogusława X 15/1a, 70-441 Szczecin, NIP: 5542651920, REGON: 321466537 umożliwa zakup towarów pod adresem www.oldschool.pl .

OLDSCHOOL WERONIKA KORBAL jest jedynym dystrybutorem produktów w kategorii odzież i akcesoria dostępnych za pośrednictwem www.oldschool.pl . W związku z tym niedozwolone jest wprowadzanie do dalszej sprzedaży przedmiotów zakupionych za pośrednictwem www.oldschool.pl .

INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE ZAMAWIANIA PRODUKTÓW:

PRODUKTY:
-Ceny towarów podane są w polskich złotych.
-Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
-Wszystkie informacje,fotografie produktów znajdujące się na stronie internetowej www.oldschool.pl są naszą własnością i są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania, rozpowszechniania, używania do celów handlowych, do prezentacji na innych stronach internetowych.
-Wszystkie produkty, które możesz dodać do koszyka umieszczone na www.oldschool.pl są do kupienia, jednak może się zdarzyć, że nie zdążymy uaktualnić stanów magazynowych przed złożeniem zamówienia. W takim wypadku informujemy o korekcie zamówienia mailowo, informujac o dostępnych produktach oraz podając właściwą, skorygowaną kwotę należną za zakupy lub informację o zwrocie pieniędzy za złożone zamówienia.

REJESTRACJA:
-Rejestracja jest dobrowolna i nieodpłatna.
-Podanie danych jest także dobrowolne, jednak pamiętaj, że w wypadku podania niepełnych lub nieprawdziwyh danych sfinalizowanie zakupów będzie niemożliwe.
-Zarejestrowany klient może w dowolnej chwili zmieniać swoje dane na swoim profilu, poprawiać je, lub zgłosić życzenie usunięcia ich z bazy.

ZAMÓWIENIA:
-Składanie zamówień jest możliwe po zarejestrowaniu się użytkownika albo w formie szybkich zakupów - bez rejestracji.
-Zamówienia z www.oldschool.pl składane są za pośrednictwem internetu, przez cały tydzień.
-Realizacja/wysyłka zamówienia następuje po zaksięgowaniu kwoty należnej za zakupy na naszym koncie, pomiędzy poniedziałkiem a czwartkiem rano.
-Aby złożyć zamówienie, należy wejść w wybrany produkt, zaznaczyć opcję "dodaj do koszyka", następnie przechodzić kolejne kroki procedury zamówienia:
-potwierdzić zakup
-zalogować/zarejestrować się lub wybrać opcję szybkich zakupów bez rejestracji
-zatwierdzić regulamin
-wybrać metodę płatności/przelew/
-W każdej chwili możesz zakończyć składanie zamówienia, pod warunkiem, że nie kliknąłeś jeszcze opcji "potwierdzam zamówienie".
-Aby zakończyć składanie zamówienia bez dokonania zakupu wystarczy wyłączyć okno przeglądarki, lub po przejściu do podsumowania zakupów lub w zakładce menu "koszyk" wcisnąć ikonkę "śmietnik" przy produkcie/produktach .
-Po przejściu przez powyższe kroki otrzymasz na swoją skrzynkę email z potwierdzeniem zakupu oraz danymi do przelewu.
----
-W przypadku pomyłkowo wysłanego produktu /otrzymałeś/aś nie to,co zamawiałeś/aś/ pokrywamy koszty odesłania do nas tej rzeczy, i wysyłamy właściwą.
-W przypadku pomyłkowo złożonego zamówienia masz czas 12 godzin od złożenia zamówienia na jego korektę. W tym celu prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy na stronie z podaniem nr zamówienia. Po upływie 12 godzin przyjmujemy zamówienie do realizacji bez możliwości wprowadzenia w nim zmian.
-Zamówienia produktów przecenionych nie podlegają wymianie i zwrotom.

Zamówienie towaru nie jest jednoznaczne z jego zarezerwowaniem. W przypadku niskiej ilości towaru w magazynie, wysyłamy go do klienta wg kolejności opłaconych (a nie złożonych) zamówień.

PŁATNOŚCI/ dostępne formy:

Przelew na rachunek w złotówkach - to preferowana forma, jaką możesz zapłacić za swoje zakupy. Dane do wykonania przelewu otrzymasz drogą mailową po dokończeniu transakcji kupna na naszej stronie. W tytule przelewu wpisz swoje imię, nazwisko i numer zamówienia - są to konieczne dane, które umożliwiają nam zlokalizowanie Twojego zamówienia wśród innych. Po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie wysyłamy towar.

PayPal - jeśli jesteś zainteresowany tą opcją zapłaty, prosimy o informację na adres:  info@oldschool.pl

Wysyłka towaru za pobraniem jest możliwa na terenie Polski- jej cena jest wyższa niż standartowa cena przesyłki z opcją przedpłaty na konto i wynosi 19 zł. W celu wyboru takiej opcji zapłaty skontaktuj się ze sklepem po złożeniu zamówienia pod adresem : info@oldschool.pl 

 WYSYŁKA:
-Towar wysyłamy pomiędzy poniedziałkiem a czwartkiem rano - w pozostałym czasie The Analogs jest w trakcie koncertów.
-Koszty przesyłki pokrywa klient.
-Na żądanie klienta wysyłamy paczki za pobraniem- w tym celu należy skontaktować się mailowo pod adresem info@oldschool.pl i wyrazić chęć wyboru wspomnianej formy wysyłki i płatności.
-Koszty każdego zamówienia zostaną wyświetlone podczas jego składania i są uzależnione od wagi i ilości zamówionych przedmiotów.
-Koszty wysyłki za granicę obliczamy indywidualnie, w zależności od ilości zamowionych przedmiotów i ich wagi - jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu przez:info@oldschool.pl
-Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską, w ciągu trzech dni od zaksięgowania kwoty na naszym koncie.
-W wyjątkowych przypadkach wysyłka może ulec opóźnieniu ze względu na nietypowe terminy koncertów The Analogs / w ciągu tygodnia/, o czym informujemy mailowo, gdy wystąpi taka sytuacja.
-Po nadaniu przesyłki klient otrzymuje jej numer, dzięki któremu może sprawdzać jej status, wpisując go w system przewoźnika Poczty Polskiej: http://emonitoring.poczta-polska.pl/
-Uprzejmnie informujemy, że nie odpowiadamy za działanie Poczty Polskiej: za opóźnienie doręczenia przesyłki oraz za ewentualny brak informacji w internetowym systemie śledzenia przesyłek o jej losach po nadaniu.

ZWROTY:
Masz prawo zwrócić kupiony towar na www.oldschool.pl , jeśli nie nosi on śladów użytkowania/ nie był używany.
Jeżeli stan zwracanego towaru będzie wskazywał na jego użytkowanie, zwrot nie będzie możliwy.
Zwrot towaru może zostać wykonany bez podania jego przyczyny.
Poniżej informacje w jaki sposób i w jakim terminie można dokonać zwrotu.
----
Oświadczenie o odstąpieniu od transakcji
Masz prawo odstąpić od dokonanej transakcji, składając oświadczenie o odstąpieniu przed upływem 14 dni od daty odebrania przesyłki z zakupionym towarem. Oświadczenie może być złożone w dowolnej formie, przy czym preferowane są formy pisemne, aby móc obliczyć i dotrzymać ustawowo określonych terminów na zwrot wzajemnych świadczeń.
Preferowane formy pisemne oświadczenia od odstąpienia dokonanej transakcji:
-mail – wysyłka na adres: info@oldschool.pl
-tradycyjny list- wysyłka na adres: OLDSCHOOL WERONIKA KORBAL, skrytka pocztowa 582, 70-952 Szczecin 2
Oświadczenie o odstąpieniu od transakcji może, ale nie musi być sporządzone przy wykorzystaniu formularza, który otrzymasz od nas mailowo. Aby otrzymać taki formularz, napisz do nas na adres: info@oldschool.pl - przyślemy Ci odpowiedni plik. 

Odesłanie zwracanego towaru:
Od momentu wysłania oświadczenia o odstąpieniu od dokonanej transakcji, masz 10 dni na wykonanie fizycznego zwrotu towaru.
Wysyłki zwrotów prosimy kierować na adres:
OLDSCHOOL WERONIKA KORBAL, skrytka pocztowa 582, 70-952 Szczecin 2
Wysyłka zwracanego towaru odbywa się na koszt klienta.

Zwrot płatności:
Zwrot płatności następuje maksymalnie 14 dni od odebrania zwracanego towaru pod wyżej wymienionym adresem.
Zwrot płatności odbywa się w tej samej formie, w jakiej płatność została  odebrana.

WYMIANY:
Wymiany towaru można dokonać stosując się do zasad procedury zwrotu opisanej powyżej w zakładce ZWROTY  i składając ponowne zamówienie za pośrednictwem www.oldschool.pl

REKLAMACJE:
Masz prawo zareklamować kupiony produkt w przypadku gdy okaże się wadliwy. Reklamacje prosimy przesyłać na adres: info@oldschool.pl.
Każdą reklamację rozpatrzymy indywidualnie, kontaktując się w tej sprawie mailowo.



 

 



 


Kategorie